- Experiență în vânzări sau relații cu clienții ( constituie avantaj) - Abilități bune de Comun...
Bistrița
- Pachet salarial motivant - Oportunități de dezvoltare profesională
29/08/2024
- Studii superioare economice definitivate - Minim 5 ani experiență în domeniul contabil - Cunoștințe bune de operare PC ale pachetului Office ( Microsoft Excel și Word) - Cunoștințe solide în cea ce privește legislația din domeniul financiar – contabil - Responsabilitate, autonomie, corectitudine, atenție la detalii, meticulozitate, integritate - Să fie lider, să aibă inițiativă și abilității bune de comunicare și relaționare - Rezistență la lucru în condiții de stre date de termene limită și volumul de lucru - Organizează și coordonează departamentul financiar – contabil, conform legislației în vigoare - Supervizează înregistrarea corectă și în termen a operațiunilor financiar – contabile - Verifică lunar Balanța – întocmește declarațiile fiscale periodice - Efectuează documentația pentru credite, pentru leasing, pentru audit - Efectuază Bilanțul anual – este responsabil de raporturile lunare interne - Are o atitudine proactivă – menține permanent legătura cu directorul general și vine cu soluții de îmbunătățire a activității, sau de adaptare la schimbările ce se produc în companie - Efectuează analiza financiară periodică – este permanent informat asupra schimbărilor din legislația financiar – contabilă și fiscală - Pregătește rapoartele financiare solicitate de directorul general - Anlizează datele financiare, identifică tendințele și zonele de risc, economii sau oportunități - Menține relația cu autoritățile – reprezintă societatea în cadrul controalelor financiare din partea instituțiilor de stat - Verifică și semnează seturile de documente ce țin de activitatea departamentului financiar – contabil este responsabil de manangemetul echipei ( structura echipei, responsabilității / roluri, programe de dezvoltare, training, motivare) - Răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la începutul activității, cel puțin odată pe an, pe parcursul funcționării sale, în orice situații prevăzute de lege și de câte ori directorul general al societății o cere - Avizează lucrări de probleme de contabilitate a stocurilor, de urmărire, evidența, decontări, cheltuieli – venituri, analize de sistem, tehnica de calcul - Gestionează activitățile de resurse umane - Gestionează procedura de achiziții publice
Studii superioare
- Experiență în vânzări sau relații cu clienții ( constituie avantaj) - Abilități bune de Comun...
- Studii gimnaziale, profesionale, sau medii - Inițiativă și creativitate - Disciplină - Capa...
- Preia solicitările de garanție de la clienți, fie telefonic, fie fizic. - Analizează solicităr...
- Studii tehnice superioare în domeniul construcțiilor - Bune cunoștințe în utilizarea unui prog...